• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån förutsättningar

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 401
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Typ en månad. Blev beviljad 18juni. Utbatalt i mitten av juli. Minns inte exakt datum. Men de var väldigt överbelastade där i juni/juli. Nu borde de ha kommit ikapp.
En månad! Du borde ha fått kompensation.
 
F

Fundersam 1

Gäst
Poäng: 0
Typ en månad. Blev beviljad 18juni. Utbatalt i mitten av juli. Minns inte exakt datum. Men de var väldigt överbelastade där i juni/juli. Nu borde de ha kommit ikapp.
Tig det lång tid innan du fick någon bekräftelse på att lånet var ok? Jag har ju läst att vissa banker ibland drar tillbaka sina erbjudanden efter manuell granskning? Allt i min ansökan och uc stämmer så jag vet inte varför egentligen men nervös innan det är klart ...
 

495509

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
25 Maj 2018
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
43
Poäng
147
En månad! Du borde ha fått kompensation.

Ja jag tycker också det :p Men sålänge lånet blev utbetalt så vart jag ändå ganska nöjd.

Tig det lång tid innan du fick någon bekräftelse på att lånet var ok? Jag har ju läst att vissa banker ibland drar tillbaka sina erbjudanden efter manuell granskning? Allt i min ansökan och uc stämmer så jag vet inte varför egentligen men nervös innan det är klart ...

Jag ringde ett par dagar efter jag skickat in alla papper och då sa dom allt såg bra ut så var bara för mig att vänta. Först vare 5 bankdagar, sen 10 bankdagar sen visste dom inte hur lång tid det skulle ta :p
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp